måndag 9 januari 2017

Where are you now that I need ya?

Tjolahopp.

Fyra dagars jobb (2 dagar till och sen är jag i alla fall 1,5 dagar ledig) gör att jag känner mig lite mosig i huvudet. Att hoppa mellan två arbetsplatser är ganska påfrestande har jag insett, speciellt när jag fortfarande känner mig rätt ny på ena stället. Men så småningom ska jag väl bli varm i kläderna, lär bli desto mer arbete på nya stället nu i alla fall.

Har fortsatt mitt rejs med att rensa lådor på skräp och oviktiga saker som jag egentligen inte behöver eller lika gärna kan arkivera i förrådet istället. Finns mycket skräp då jag tydligen tenderar att spara på allt. Men nu har jag tydligen kommit till en sån punkt i livet att jag hellre sku göra mig av med allt jag inte ens sett till det senaste året.
Men finns en del guldkorn ändå, hittade mina gamla kalenderar i en av lådorna och det var rätt kul att gå igenom. Jag brukar ju skriva ganska mycket i mina kalendrar så det finns mycket att läsa. Och så har jag sparat en hel del tidningsurklipp också, var riktigt skoj att se.

Nu ska jag ladda in lite bilder från systemkamera som jag fick för mig att jag skulle damma av i söndags, så kommer det ett inlägg med lite bilder här snart!




Hittade våra gamla pass-foton i en låda...



Hittade även en gammal tidningsartikel från när vi spelade "En fru för mycket" på klippan 2011.

Inga kommentarer: