fredag 6 januari 2017

Something ordinary

Idag är en sån där dag då jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Sugen på sött som en galning är jag också.
Det har ju sin lilla förklaring och jag försöker göra motstånd.
Men när kroppen belönar mig med en huvudvärk av vidrigaste sort så vet jag inte om jag kan motstå det mera..
Har hittills petat i mig ett äpple och en morot samt borstat tänderna men det hjälpte bara typ 30 minuter...
Usch.

Har ni något tips på vad man kan göra för att mota bort sockersuget? Let me know.

Frågan är om jag ska ge efter för kvällen bara och börja på ny kula imorn..
För jag anar att det bara är idag jag mår så här då jag inte haft något sockersug på över en vecka.

Nåja, återstår att se om jag lyckas ignorera det eller ej.

Har haft svårt att släppa jobbet efter att jag slutade idag, kan bero på den nya situationen jag fick uppleva som gör att jag inte riktigt kan släppa taget om det...
Men imorn ska jag tillbaka till "gamla" jobbet igen och får tänka på lite annat!

Ska i alla fall ta itu med yogan när O har krupit i säng.
Kanske det får mig på andra tankar..

Men först blir det fokus på O.
Har lovat honom popcornsmys ikväll och så ska vi se på film.

Inga kommentarer: