torsdag 5 januari 2017

Baby it's cold outside

Alltså, det här vädret gör mig liksom lite off, jag fryyyyser.
Har legat under filten och O har låtsas att han flyger till månen och jag är hans medresenär.
Det är skönt när blotta närvaron räcker idag.
Har sovit så dåligt inatt, trodde L skulle komma hem men båten gick förbi så dom hamnade i Stockholm istället, typiskt nog.
Så dagens planer har varit lite ställda på ända.
Men vi har i alla fall haft en mysig förmiddag hemma bara vi två.
Nu ska vi snart plocka fram lite fika och sen tror jag vi ska våga oss ut i kylan en sväng, det kan nog vara välbehövligt med lite frisk luft trots att det blåser så förbaskat.
Fast det verkar som om det börjat lugna ner sig lite nu...

Sen blir det ett yogapass, jag lyckades få till ett sånt igår kväll också, riktigt skönt men kommer nog behöva kontakta en kiropraktor snarast för har en låsning i högra sidan av höften igen och det gör förbaskat ont måste jag säga...
Men jag är på gång i alla fall!

Bjussar på en Snapchat-bild, vill man gå in och följa mig där är det helt ok, mitt användarnamn är ailimeea , det kommer upp någon bild nu och då och rätt mycket skratt med barnen och alla filter man kan ta till.


Puss♥

Inga kommentarer: