söndag 15 januari 2017

Do what you love, love what you do


NU!
NU!!!
Nu har jag gjort upp ett litet träningsschema som jag förhoppningsvis ska orka med att klara av.
Jag vet inte, men jag lessnar ju så himla fort.
Men det här ska kanske få mig på rätt köl iaf.
Men jag vet inte, jag är ju så trött hela tiden. Undrar om jag har någon brist eller något, jag känner mig så slut..
Tänkte jag skulle prova på Johannesört men det gick ju bort..
Så nu är jag inne på rosenrot! Kanske det skulle hjälpa mig att piggna i på dagarna och sova bättre på nätterna.
Nå. åter till träningen.
Jag vill ju verkligen få in Yogan i vardagen, har fått till det några gånger i veckan nu iaf, men inte dagligen. Men nu hittade jag ett program som jag kan tänka mig att göra varje morgon, det är lagom många övningar och inget är överdrivet svårt heller. Så imorn ska jag börja med det och se hur det känns.
Sen ska jag försöka komma igång med lite meditation. Bara en liten stund per dag skulle kanske få mig att varva ner så mycket så jag skulle känna mig lite lugnare i kroppen.
Sen har jag ett träningsprogram som jag ska göra på morgonen för att bygga upp lite styrka i kroppen och sen ett program jag ska försöka göra på kvällen för att bli lite smidig.
Det är så korta program så jag tror jag ska orka med dom och missar jag ett så är det ju inte hela världen. Mest för att komma igång i alla fall! Sen bara våren kommer så blir det lite springturer igen, det är något jag saknar just nu, men jag vågar inte springa i halkan, jag känner mig själv för bra, det slutar bara med att jag skadar mig.

Men iaf, från och med imorn, då kör jag igång!
Wish me luck!

Puss♥ 


Inga kommentarer: