onsdag 4 januari 2017

Come a little closer

Är snart två år sedan jag bloggade sist. Så kanske det är dags att bjussa på ett inlägg igen då..
Tänkte jag skulle kicka igång bloggen ordentligt igen, men vi får väl se hur det går med den saken.
Hehe.

Mycket har hänt sedan dess känns det som.
Eller kanske inte så mycket men ändå det känns som mycket i alla fall..

Jag har börjat studera, ska bli Närvårdare när jag blir stor verkar det som!
Studerar heltid på distans, funkar riktigt bra hittills, beräknas bli färdig till Julen 2018!
Så jag kämpar på som bara den, trivs riktigt bra.

Har börjar jobba inom vården också, fick lite vikariat och inhopp som närvårdare på äldreboendet i Sund till att börjas med och nu åker jag mellan det i Sund och det som finns i Saltvik. Tycker det är riktigt roligt och hoppas jag ska kunna fortsätta med det.

Vi renoverar huset för fullt (vi som i sambon gör och jag har åsikter!), får väl se när vi flyttar in, känns som om det inte är allt för långt bort.

Vi förlovade oss i somras också! ♥
Bröllopsplaneringen är igång och förhoppningsvis så skickas det ut inbjudningar så småningom, hihi!

Grabbarna växer så det knakar, jag kan inte första att min förstfödde börjar förskolan i höst...
Det känns ganska obegripligt.
Och att minstingen fyller 3 år i februari!? Nej, stoppa tiden jag vill hoppa av.

Även om jag känner att jag kanske ibland tar på mig lite för mycket så känns det om 2017 kommer bli året då vi knyter ihop hela livet. Allting kanske äntligen faller på rätt plats!
Kommer kanske bli en del inredningssnack och funderingar i denna blogg ett tag nu, men vi får väl se vad jag kommer på att skriva om.

Puss♥

Inga kommentarer: