fredag 30 januari 2015

Time flies

Åh, jag sitter så fast i hela den här "söka-inspiration-till-renovering-och-inrednings-spiralen" nu just.
Det är mycket som ska göras och det är lätt att drömma sig bort till alla möjliga miljöer och ideér just nu känner jag.

Köket är det största projektet.
Det är en massa förarbete som ska göras och att välja köksinredning är VERKLIGEN INTE LÄTT.
Usch, alla olika möjligheter som finns, helt galet.
Nåja, det blir säkert bra i slutändan, men just nu känns det mest kaotiskt.
Har svårt att tänka på annat, haha.

Nåja, annars är det ganska som vanligt hemma.
Elliott är på dagis en stund på dagen måndag-torsdag så då är jag och Otto hemma eller i Stålsby och lallar. Ibland är han med farmor om jag har annat på agendan.

Den här veckan så har vi varit mest hemma då Otto fick rejält hög feber i måndagskväll och den höll i sig till torsdagen. Men nu har han piggnat i och ganska snabbt fallit tillbaka i sitt normala äta-sova-busa-mönster.
Det känns skönt.

Nej, nu har jag förlorat mig i bloggar en allt för lång stund.
Dags att ta tag i tvätten, sen blir det att åka iväg och handla bara Otto vaknat.

Inga kommentarer: