lördag 12 juli 2014

Smile and let go

Ibland så går det inte som man önskat eller tänkt sig.
Då är det bara att släppa taget och gå vidare.
Torka tårarna och hålla huvudet högt.

Igår var det min födelsedag, fick fira den omgiven av underbara människor, även om några saknades.
Kvällen spenderade vi på Bentes där vi såg Charleys Tant, superrolig fars, verkligen!
Otto var med och fick umgås med sin farmor och Elliott åkte till sin farmor över helgen.
Idag blir det en sväng in till stan och fixa lite, ska även träffa Anna ♥
Och ikväll blir det Grisfest vid Norrfinströmsgården, härligt.

Dagarna rullar på i maklig takt, Otto växer så det knakar, igår blev han hela 5 månader! Känns helt galet att det för 5 månader sedan var dagen då jag gick hemma och tänkte "neej, inte är det dags ännu, är bara lite förkänningar" för att runt middagstid börja klocka värkarna och på kvällen sedan åka in till BB..
En av de bästa sakerna i mitt liv hände den dagen.

En annan av de bästa sakerna i mitt liv har gått och fyllt 3 år. Helt galet det också, 3 år!? Det kan ju inte stämma, nyss var han ju en sån liten skrutt. Min lilla minibebis.
Nu springer han omkring, busar, pussar och kramar. Och trotsar allt vad han hinner och orkar.

Mina älskade ungar. ♥

Annat i mitt liv är att jag försöker komma igång med träningen.
2 gånger denna vecka har jag varit ut och sprungit på morgonen. Jag har så svårt att somna om när Otto väcker mig för mat efter 05.00 så då kan jag lika gärna ta en löprunda, duscha och krypa ner i sängen och mysa lite igen innan det är dags för frukost.
Tyvärr måste jag dock försöka hitta ett par bättre skor, får skavsår av dom jag har nu just...
Nu ska ja hänga lite tvätt och sen blir det väl lunch så småningom.

Puss på er ♥


Inga kommentarer: