fredag 11 april 2014

Rainy friday

Underbara fredag!

Ha haft en bra natt men 7,5 timmar sammanhängande sömn, alldeles underbart.
Tog upp Otto och ammade och bytte på honom och sen sov vi vidare, Elliott tog också sovmorgon ända till 08.15. Alldeles underbart.

Haha, jag undrar om jag inte skulle garvat ihjäl  mig när jag var 20-isch och någon sagt åt mig att jag kommer kalla det sovmorgon när jag får sova till kvart över åtta. Troligtvis. Men tiderna förändras.

Idag har vi en relativt lugn dag hemma. Elliotts dagiskompis J och hans bröder och mamma ska komma hit och luncha med oss och leka en stund, ska bli skoj!
Senare ikväll sen så är det fredagsmys som gäller och då kommer Eve hit och kikar på Let's Dance och skvallrar lite! Har blivit vår superfina fredagstradition ♥

Nu håller jag och för över en massa bilder och filmer från telefonen till externa hårddisken, det står att det ska ta 5(!) timmar så jag får väl bara vänta..
Otto-skrutten sover en stund och Elliott dansar till musiken som jag spelar på Spotify, haha gulle mitt.
Kan inte förstå att Otto idag blir 2 månader. Och i juni så blir Elliott 3 år! Tiden går alldeles för fort ibland..

Nej, nu ska jag dansa med min son!
Måste ta tillvara tillfället för jag anar att han inte kommer låta mig göra det hur länge som helst.

Puss!

Inga kommentarer: